0
Вход и Регистрация
ГОЛЕМИ НАМАЛЕНИЯ до - 50%
7 години класа, стил и екстравагантсност с нас

Връщане и замяна

БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНАТА СТОКА, ИЗТЕГЛИ ОТ ТУК >>

ЗАМЯНА

Доставката се поема от страна на клиента.
Процедура:
Моля, свържете се с нас на 0899857146 и ние ще организираме замяната за вас.
Трябва да занесете пратката до най-близкия офис на ЕКОНТ. И да я изпратите до МР ФЕШЪН ООД, гр. София кв. Гео Милев бул. Николай Коперник 27-29, ТЕЛЕФОН - 0899857146

Това е всичко.

Когато получим артикула, ние ще изпратим новия артикул за вас.

Моля, опаковайте пратката с оригиналната й опаковка с цел предпазването й от замърсяване или повреждане по време на доставката до нас.

За нас е радост да работим с вас.

ВРЪЩАНЕ

Доставката се поема от страна на клиента.
Процедура:
Моля, изтеглете си бланка в горепосоченият файл или се свържете са нас да Ви изпратим на имейл. 
Трябва да занесете пратката до най-близкия офис на ЕКОНТ. И да я изпратите до МР ФЕШЪН ООД, гр. София до офис на Еконт - Плиска, ТЕЛЕФОН - 0899 85 71 46

Това е всичко

Потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й. За целта прoдуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на продукта в съответствие с разпоредбите на чл.55 (ал.1) от ЗЗППТ. След проверка в срок от 30 дни (по закон) се възстановява сумата на купувача или до 20 работни дни(по закон) се заменя продукта. При несъответствие с условията, продуктът се връща на купувача, който поема всички транспортни разходи. Транспортните разходи по замяната или връщането са за сметка на купувача, освен ако не е установен дефект по артикула.

За двете процедури искаме от вас няколко неща

  1. Замяната или рекламацията да се случат в 14 дневен срок от датата на получаване на пратката;
  2. Продукти подлежащи на връщане или замяна са тези, които не са преминали никаква обработка (пране, гладене, рязане и други действия нарушаващи цялостта им, както и премахване на етикети);
  3. Продуктът трябва да бъде върнат на адреса на фирмата като към него  трябва да бъде приложено доказателство за покупката (касова бележка, фактура, протокол) и попълнен формуляр за връщане/замяна;
  4. Бланката трябва да е коректно и четливо попълнена;
  5. Всички пратки се отварят преди изплащането на сумите обратно. Веднага щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще бъде изплатена обратно към вас. За съжаление, при неспазване на описаните условия, искането за рекламация няма да бъде разгледано. 

Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл или на телефон: 0899 85 71 46.

Сумата ще бъде възтановена по банков път.

Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са повредени при транспортирането, ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.

Затова, моля, не забравяйте старателно да опаковате и да осигурите целостта на пратката.

За нас е удоволствие да отговорим на вашите въпроси: тел. 0899 85 71 46.

magnifier